RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger


Thursday, November 13, 2008



You did it! Now you already tell about yourself and I'm so happy. Actually best, the reason why I do not post here anything for the past few weeks is because you do always post a blog about your B!!! (YOU KNOW ME BEST) You told here that "WE ARE LONER" but not like me you do still have friendssssssssssss(MANY! I can see it to your friendster), but me, I don't have a friends like yours. I just go to school then go home and face to computer to play(GAMES ARE MY FRIENDS THEY ARE ALWAYS HERE, even though they are not real but they keep me entertain(I LAUGH ALONE TOO, it's for real)and makes me happy). I know the situation about you and your B!!! but when I read your blog about you and your B!!! You makin me hurt too(I thought it was our blog but then your changing now. Yes, you do always post about you but with your B!!!) I know that you feel so very bad with your b but when you tell here that you're hurt, it hurts me more. You know why? Because I love you best, I did not hurt you but your B hurts you and I can't do anything to help you. I'm so sorry(IM REALLY WEAK)(I hope you understand what I say) I just so inlove with you, thats all I can say for now. Just always take care, have a nice HOLIDAY and I LOVE YOU SO MUCH BEST!

Wednesday, November 12, 2008

Leavin On An Aeroplane(^_^)

this might b my last post 4 this year(so sorry to say but honestly i dont think ill b online again after this when i got back home) what more to say?uhm..dunno, i just finisehd my examination this morning..though its been real damn tough (im tellin u) but i think i did pretty well (hope so) whtever it is, finally im free (from books 4 a while..hoho)

i was just so bored tht finally end up checkin my wardrobe
& plan wht 2 wear when i get back 2 Sabah this
so wht do u think?=p

well ill b leavin this saturday, November 15th & my flight b at 2.00pm so ill b arrived at Kota Kinabalu by about 4.35pm..ive talked 2 my mom & she said my sist will take me from there & ill b stayin @ her place & they will b comin by the next day but we'll only b back home by monday (so i guess finally i have time 2 go to 1

before i leave, jst wanna say sorry 2 my BEST tht ive been terrible for the past weeks tht ive even included my own private problem in this so sorry but i jst wanna have somebody 2 share & its gonna b posts was also somehow becoming not so related 2 u ever since so I am really sorry..but now i guess u have nothin 2 be worried since its over & i hope 4 good..but still sorry since ill only b online posting again when i got back 2 college maybe next year..hoho..(since u know tht my dad already cut the line at home since we jst kinda addicted, the bills gettin higher & we keep fighting jst 2 get


so, goodbye 4 now & hopin 2 c u later (of cos not really sorry)..maybe this holiday is the best time 4 me 2 bounce back gettin my life back..yea u right bout 1 thing BEST, we are a loner & maybe we better jst keep stick 2 it..huhu..

..mahal na mahal kita..panghabangbuhay..

Sunday, November 9, 2008


i was jst so bored last weekend which finally made me decided 2 jst grab my compact cam & snap some

EXCLUSIVE!! (i only post this "ad" in myspace since i know its too much appealing..hoho)

well, why is it entitled "the[BW]collection"?..haha..heres the funny part..theres some of my friend said tht bald is sexy (is it true) so the idea came from there actually..when it comes to editing this pics theres a crazy diea of makin it somekind like an ad so then there must a title 4 it at first i was thinkin bout black & white since all the props r just black & then i still kinda think of the term "bald & bold" (since i dont really use 2 do this kind of too much appealing shot) so i change it into [B2]..but still i think [BW] sounds & looks better than [B2]..hoho..then the idea came out..the[B"double"U]colletion..(still written as [BW] though) it means its not the "U" doubled here but the "B"..ahaha..whtsoever=p

well, anyway BEST (or anyone whoever read this), wht dou think? is it true tht bald is sexy?lol..

Wednesday, November 5, 2008


were havin our final exam startin today!! jst this 1st paper was visual art & the rest will b on nxt week..huhu..

i should actually study on this time..but..

well its hard 2 believe tht i dont really study (is it?didnt think 4 tht paper..hoho..i tried 2 read some bt dunno, jst so out of mood..then jst end up with the books read me..ahaha(^_^) nevertheless i think i did pretty nice this so..huhu

i jst listening 2 music & takin pics

i know this may sound pathetic but i cant stop thinkin bout my own bussines (i mean the problem ive been facing so i wont blame any1for this ok..its jst me) tht i cant think about my study at all..huhu..tryin 2 but still struggling 2 get into the mood..

in the class, after the exam hours; 1 of the lecturer collecting the papers (while again im jst takin

anyway BEST, i really hope u can pls wish me best of luck ok (sometimes luck does play role..believe me!!)..hope tht i can do revision & study 4 real after this..ahaha..peace(^_^)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...